tisdag 28 februari 2012

Lårbenet igen

Jag trodde inte att jag skulle bryta lårbenet vid sådana "unga" år, som de sa på sjukhuset.
Men att jag svimmade det kunde jag inte planera för. Jag är fortfarande yr i huvudet och måste resa mig väääldigt långsamt.
Nu vet jag ju inte hur sånt här går till men jag gissar att remissen på sjukgymnastik går till min vårdcentral och att de kontaktar mig. Det är väl bara att vänta och se.
Under tiden gör jag de övningar jag fått från sjukgymnasten på lasarettet och det går faktiskt bra.
Smärtstillande heter medlet som gör att jag kan göra övningarna.
Tack och lov att jag inte väger 100 kg då hade det nog varit stora problem att flytta omkring mig med kryckor och rullator. Jag har ju inte mycket till armmuskler direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar