onsdag 29 februari 2012

Livet via internet

Nu är det dax att leva livet genom datorn igen.
För några år sedan ramlade jag hemma och slog sönder min axel så jag fick en protes. För 1,5 år sedan bröt jag vänster arm när jag snubblade inne och nu  lårbensbrott efter att jag svimmat hemma.
Idag åker min man ned till Skåne för att jobba. Nu har jag duschat och han har fixat mat och allt här hemma innan han åker. Jag tror han är mera orolig än vad jag är. Det kommer nog att gå bra, bara jag har telefonen med mig överallt jag stapplar omkring antingen med kryckor eller rullator.
Jag har inte informerat jobbet än om att jag är sjukskriven i två månader. Tror inte att de skrattar så högt.
Det blir nog lite stökigt kan jag tro. Det är bara jag som kan lönesystemet. Dålig planering från arbetsgivarens sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar