tisdag 26 oktober 2010

Vikt och diverse

Minus 11 kg. (Sedan jag började med flytande 22/9).
Det känns.

Sitter nu med 2 dl filmjölk som ska ta 20 min att "äta". Sen ska jag dricka kaffe. Jag har inte råkat ur för någon dumpning än, tack och lov.
Kallt som skrutt ute och inne. Borde ha bett min K att höja värmen. Jag når inte inställningen och vågar inte kliva på stolar. Av någon anledning är jag rädd för att ramla. Armen värker som attan och jag har tagit min morfintablett men den hjälper inte mycket. Ska ringa sjukgymnastiken på måndag när jag börjar, förhoppningsvis, jobba.
Enligt ortopeden blir det en besvärligt tid. Jag vill inte ha flera sådana det räcker så f-b bra med det som har varit.
Jag brukar alltid tänka att:
-det är nog någon mening med det här också.
Undrar hur många år det tar innan jag förstår???
Vet inte hur jag ska fördriva dagen. Film, dator, och sen då? Ska försöka bokföra lite på den förening jag är kassör i.
Jag är less på att vara hemma. Min kollega på jobbet sa att min VD hade blivit klart upplivad av att jag kommer tillbaka på måndag.
Kollade mitt skrivbord i går när jag var in en sväng. Det låg drivor. Hade det det varit för tre år sedan hade jag gått i taket och blivit jättestressad. Nu, känner mig inte det minsta bekymrad. Det är "bara" att ta en sak i taget. Har inte varit stressad en enda gång sedan mina tre terapisessioner i somras. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar