lördag 26 februari 2011

Min arbetskamrat

sa i veckan att hon var orolig för mig.
Jag har inte varit mitt vanliga glada jag på hela veckan. Så fort jag satt mig ned för att ta en näringsrik kopp kaffe har jag suttit och studsat på stolen av otålighet (?) och trummat med fingrarna.
Vi , min arbetskamrat och jag skulle ha gått på SPA i helgen, tagit en skön Hot Stone Massage och myst. Jag drog mig ur när stressen tog över. Jag kände att det här blir ingen avkoppling.
Jag har ju jobbat som ekonomi"chef" ett antal år och min VD lägger nu över mer och mer på mig av ekonomi.
Jag går på lönebidrag efter att varit sjukskirven så länge. Om F-kassan och Arbetsförmedlingen visste vilken kapacitet jag har så skulle det nog dras in. Det som är bra med det här jobbet är att jag inte har några exakta deadlines. MEN jag måste nog börja lugna ned mig ett par hekto.

Jag har en väldigt bra VD. Han är helt fantastisk bra och en person som man kan ha ett jämlik arbetsrelation med, tack och lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar