tisdag 1 februari 2011

Januari är äntligen slut

Tack och lov för det. Det har varit många övertidstimmar i januari men nu är det värsta över....nu ska jag bara....
Lämnade äntligen in min kamera som det blivit problem med. NY!!!

Åkte och köpte kattsand och mat till våra fåglar (vilda). De äter som attan.
Kattsanden är till katten och inte till fåglarna om jag nu uttryckte mig lite underligt.

Jag tränar två ggr i veckan hos sjukgymnast och det känns jättebra. Kanske jag kan få tillbaka rörligheten i vänster arm men definitivt inte i den högra. Det är kört.

Nu har jag i alla fall lyckats sova en dryg vecka utan sömntabletter och det är ju en klar framgång.
Äntligen februari, nu kan man ana att det kommer nog att bli vår i år också. Det har varit plusgrader idag och det har smält massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar