lördag 29 januari 2011

Inte mycket

har vi gjort idag.
Sorterat lite bland mammas saker , tvättat och varit trötter. Fredagen slet nog mera än vad jag har kunnat ana. Jág är inte van vid det tempot men jag är glad över att jag klarade det utan att känna mig stressad och få symptom på det. Trots allt så fungerade hjärnan hela tiden!

Nu har jag äntligen köpt ett par byxor som jag kan ha. Alla de andra har jag varit tvungen att hålla uppe på ett eller anna sätt. Jag var optimist och köpte en snygg skorta utan att prova. Den var för liten. -Nåja, jag krymper väl i den åxå. (I stället för tvärtom)!
Jag har trots allt bara gått ned 3 storlekar.
Det blir nog bättre när det blir vår och jag kan ut och gå. Nu är det bara mörkt, kallt och jävligt eländigt!
Jag "motionerar" hos sjukgymnasten i dagsläget. När jag började för 22 kg sedan orkade jag knappt 4 minuter på en "gåmaskin". Inte bandet utan en annan konstig grej som man trampar på. Nu kör jag 14 minuter som uppvärmning och det känns jättebra.
Trivs så bra på jobbet och jag känner att livet är alldeles f-b bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar