lördag 15 januari 2011

MAT!!!!!!!

Jag har äntligen kommit till rätta med maten.

Jag äter:
Frukost: En knäcke med ost och tomat. Och naturligtvis kaffe.
Lunch: 2,5 dl av vad som helst.
Mellanmål: En banan eller annan frukt.
Middag, 2,5 dl av vad som helst.
Mellanmål: En banan.

Det blir för lite av grönsaker men jag tar mina vitaminer. Multi + B+kalk.
Prioriterar proteiner.
Jag kan till och med äta en hamburgare om det kniper. Ja, utan allt bröd då och bara hälften av den. Men gott är det!

Däremellan vatten och kaffe.
Det räcker och jag mår bra. Av det går jag ned ca 0,5 kg/vecka. Det är väl helt OK men jag vill mer.
Så till september så borde jag ha gått ned resterande 15 kg om det vill sig väl.
När våren kommer och det går att vara ute, vilket jag vägrar när det är snö och kallt, ska jag börja med att gå ut och gå och gå ännu mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar