tisdag 16 november 2010

Vägning

- 1 kg (bara).
Totalt 15 kg.
Det verkar gå lite långsammare nu men det kanske är bara bra. Jag lär ju inte gå upp i vikt så det är inget att oroa sig för (tack och lov).
Det känns fortfarande alldeles fantastiskt bra. Jag använder en liten tallrik när jag lägger upp maten så det ser ut att vara ganska mycket. Dessutom äter jag aldrig upp allt som jag lagt upp.
Det är också något nytt för mig.
Äter fortfarande inte alla mellanmål. Det kan jag bara inte förmå mig till. Mat är inte längre så viktigt. Tycker om när det smakar gott men jag har inget behov av att vräka i mig som jag gjorde förut. Nu när jag känner att det är nog....då är det nog, oavsett om jag ätit upp eller inte. Det är en märklig känsla .
Nu återstår att börja motionera men det får vänta till våren. Armen gör fortfarande ont och jag är livrädd för att ramla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar