måndag 15 november 2010

Dåligt...

Nästan ingen sömn. Katt som springer omkring i sängen på nätterna och titt som tätt lägger sig på min mage. Det är väldigt obekvämt, dessutom mår jag illa. Usch.
Kommer att sitta i fotöljen idag.
Vi, min man, hans son och svärföräldrar var ute och åt farsdagsmiddag igår eftermiddag/kväll.
Jag studerade menyn väldigt ingående och åt i fantasin.
De andra mumsade på förrätt och huvudrätt.
Jag åt en hummersoppa och tog ett glas vitt Alsacevin. Det gick bra och smakade gott. Det tog mig lika länge att äta soppan som för dem att äta två rätter.
En sak var bra....jag tyckte det var helt ok. Blev mätt och hade ingen lust att äta mera. (Åt inte upp all soppa heller).
Jag klarar av att äta ute och vara social. Hurra!
I morgon ska jag väga mig igen. Tror inte jag har gått ned så mycket den här veckan. Det kanske bara är bra så det inte går för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar