fredag 8 oktober 2010

Full koll?

Skriver med en hand så det går lite trögt.

Sköterskan och kirurgavd. har verkligen koll på dem som ska genomgå en Gastric By-Pass.
Förutom heldan den 22/9 med intervju och provtagning så har jag varit hos distriktssköterskan för koll av blodtryck och vikt. Ännu en omgång blodprover den 5/10 och urinprov.
-För att kolla dig så att du inte fuskar, sa sköterskan.
Har fått en "massa" mediciner jag ska ta innan operationen. Jag var tvungen att skriva en checklista så att jag inte skull glömma hälften.
På måndag ska jag på ortopeden för att kolla min arm så den läker ordenligt. På måndag ska jag dessutom ta ytterligare blodprov. (Jag som avskyr att bli stucken i armen.)
Ännu värre- efter op. ska jag ge mig själv en spruta om dan i en vecka. Får ta det som det kommer. Det går nog bra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar