torsdag 7 oktober 2010

Flytande kost och Bruten arm

Nu har jag "ätit" flytande lågkalorisoppor i 15 dagar. Det har gått helt problemfritt. Jag har inte varit hungrig alls, utom första dan, då jag trodde jag skulle svälta ihjäl. Jag har gått ned 6 kg. Ska gå på flytande i 4 dagar till....

Armen, den har blivit mycket bättre. Nu för tiden blir det inget gips om armen ligger bra.
Jag har gått med mitella och på alvedon och morfintabletter. Ett problem är att jag inte har kunnat ligga i sängen och sova. Snart 14 dagar i fotöljen.

Distriktssöterskan som tog prover (ännu flera) inför operationen undrade om jag meddelat kirurgen om armbrottet.
- Varför det? Det är magen som ska opereras och inte armen!
Av någon anledning skakade hon på huvudet-
Vill inte att operationen ska skjutas upp nu när jag gått på flytande så länge.
Har ingen lust att börja om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar