fredag 23 november 2012

Vad händer sen då?

Jodå vi var till Örebro och såg och skrattade åt Hjalmar. Åt god mat och hade det hur trevligt som helst. Där skulle jag också kunna bo.
I tisdags var jag på återbesök på St Eriks ögonklinik i Stockholm för koll av laseroperationen.
Det gick inte så bra. Näthinnan hade fortfarande ett hål som de var tvungen att operera för tredje gången. Tur att jag åkte pendeltåg och T-bana. Att köra hade inte varit bra.

Nu idag så har jag dragit ut en hörntand som var helt åt h:e trasig. Jag är en expert på att gnissla sönder tänderna. Det är nog det jag är bäst på.
Åkte tillbaka till jobbet och jobbade så länge bedövningen höll i sig. Jag tycker inte om smärta!!!
(Konstigt va, efter alla benbrott etc....)
Efter drygt två timmar hade hon lyckats få ut tanden. Hon var tvungen att dela tanden i två delar för att få ut den. Det värsta var att sitta och gapa i två timmar och försöka att svälja emellanåt. Ibland kändes det som om jag höll på att drunkna. I taket hade de ett tv-program från Afrika och Bali. Jag lyckades titta på det emellanåt.
Sen då? Vad blir nästa grej.
Ska på återbesök på ögonkliniken den 12 dec så då får jag se................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar