onsdag 9 november 2011

Gula Febern

Nu har jag varit dålig i en vecka. Eländet började i torsdags när jag gick hem efter halva dan. Trodde att jag fått flunsan. Muskelvärk, ont i leder etc. Sen har det kommit flera konstiga symptom. Svag som attan, illamående, diarré. Nu har jag växlat mellan fotöljen, soffan och toan i ett antal dagar.
Eftersom min man har haft samma symptom så undrade vi vad det var för dåligt vi ätit. Vi har varit klart oroliga eftersom vi inte alls har förstått vad det är eller kommer ifrån.
I morse gick det upp för mig..... Jag gick in på FASS och kollade biverkningar av Gula Febern vaccinationen. Klockrent.
Blev lättad, äntligen en förklaring.
Så nu har jag haft Gula Febern i en vecka. Det har vänt nu så i morgon jobbar jag igen.
Vi fick information om att det fanns biverkningar men varken sköterskan eller vi lade så stor vikt vid det.

1 kommentar:

  1. Ojdå! Gula febern lät illa, tur du kom på vad det var iallafall!

    SvaraRadera