fredag 23 september 2011

Kontroll Gastric By-Pass

Nu har jag fått tid för 1-årskontroll på kirurgen.  Jag har gått ned 38,5 kg på 11 månader. Jag fortsätter att gå ned och nu undrar jag när det stoppar. Nu kan jag ju säga att jag väger lite drygt 60 kg. Fattar inte varför viktminskningen inte avstannar. Det är väl det jag kanske ska ta upp nu.

Jag är ju inte speciellt ledsen för det eftersom att jag mår bra och känner mig pigg. Jag har slutat med mina mediciner. Blodtrycker är bättre än bra....
Det är så kul att hitta kläder, kunna knyta skorna, gå uppför trappor utan att behöva vila.
Att inte behöva "gömma sig" och försöka vara osynlig eftersom jag inte ville att någon skulle se mig.
Då ville jag aldrig vara med på bild, nu tycker jag att det är OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar