lördag 28 maj 2011

Sardinien (Sardegna) 21/5--25/5-11

Oj, oj, oj....vad många bilder det blev!!!
Nåja...... det är för er att bara bläddra......Jag har bara lagt ut en del av de 186 bilder jag tog!!!!
Dag 1.
Upp klockan kvart över tre på natten. Jag säger bara det...aldrig igen...hela f-b dan blir åt helsike förstörd. Trött som en gnu. I alla fulla fall var vi incheckade och klara när vi kom till Skavsta för att åka "1:a" klass med Ryan Air.
Väl framme i på Sardinien hämtade vi bilen. Vi hade bokat en liten bil men de var slut när vi kom så vi blev uppgraderade till en bra mycket större till samma pris (gilla).
Biluthyraren ville hyra ut en GPS till oss men min fantastiska man sa: Nä, nä...Sardinien är väl inte så stort.....vi hittar nog. (Vi hade med oss en egen).
Med den tog vi oss lätt fram till hotellet.
Där började det köra ihop sig!!!!
Nu hände det igen.... jag hade bokat rätt hotell och rätt datum men FEL MÅNAD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar