onsdag 20 april 2011

Mitt liv

består för tillfället av jobb, jobb, jobb och att fixa hemma inne och ute på tomten och att fundera!

Jag mår inget vidare. Min mamma mår inte så bra och hon vill (måste, bör) gå igenom en operation till efter att hon ramlade om bröt lårbenshalsen.
Hennes hjärta är inte bra och läkarna är tveksamma till att hon klarar en operation.
Men... hon var väldigt bestämd och sa att hon ville opereras. Livet hon lever nu är inget liv.
Hon går på morfin hela dagarna.

Såååå, nu åker vi upp några dagar i påsk och sen får vi se...risken är stor att när hon opereras så överlever hon inte.'

2 kommentarer:

  1. Jobbigt... Hon verkar ändå vara en rätt så stark person som vet vad hon vill iallafall. Jag håller tummarna! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack, det behövs!
    Jag mår inte så bra av det här!

    SvaraRadera