fredag 18 mars 2011

Nu är jag snart

tillbaka till normalvikt.
MEN jag är trött, trött. Känns som att jag aldrig kommer att bli pigg igen.....
Jag har i alla fall varit duktig(?) de senaste två dagarna. Jag har vaknat tidigt, vid femtiden, och legat och tittat på nyheter och funderat över lite allt möjligt.

Så när klockan har blivit sisådär kvart över sex, halv sju, så har jag klivit upp mot alla odds.
Jag bestämde mig för nu ska jag f:n i mig kliva upp innan jag är sömnig och trött igen. SÅ det har jag gjort, trots allt.
JAG, som är så trött och hatar att kliva ur sängen "för tidigt"!
Det är i alla fall bra att vara på jobbet långt innan de andra kommer in. Jag får ganska mycket gjort.
Trots det känns det som jag aldrig kommer ifatt mig i jobbet nu längre. Jag blir ganska stressad av allt jag ska hinna göra...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar