lördag 29 januari 2011

TRÖTT!

som attan.
I går, fredag, var som den gamla, inte så goda tiden. Så mycket att göra, hela tiden störd av massor med folk och frågor.
Jag måste nog säga att jag klarade det och jag klarade det alldeles utmärkt bra!
Känner mig frisk.
Men klockan nio i går kväll var jag helt utslagen. Tre glas vin och jag orkade inte mer. Jag gick och lade mig!

Idag håller jag/vi på att sortera mammas saker. Diskat allt och ska försöka få in allt i skåpen.
Jag har lagat en väldigt god gryta på fläskfile och div, jag hade i kylskåpet. Den blev jättegod.
Nu ska jag slappa i soffan ett par timmar med min katt och se vad jag har lust att göra sedan.
Idag blir det nog inte mera. Orkar inte. Mina armar säger NEJ! Båda försöker jag att gå på sjukgymnastik med för att få dem att funger, förhoppningsvis................

1 kommentar:

  1. Synd att inte alla vi trötta människor kunde få ordinerat en solsemester. Jag skulle behöva en iallafall! KRAMIS

    SvaraRadera