fredag 26 november 2010

Vinter igen...

den var ju nyss slut och det var vår och april. Sen hände allt i en rasande fart och nu är det vinter igen. Jag brukar bli tämligen nedstämd i november/december, men i år har det gått jättebra hittills. Jag får se fram i januari....men då har det vänt så jag tror att den här vintern kan bli OK.
Om inte...........det blir som i fjol. Massor av snö....kallt....blåsigt så vår lilla väg var helt igensnöad och jag körde i diket och fastnade....
Jag tycker inte det ser så hoppfullt ut nu.
Min man ringde och jag sa att vi har en meter snö. I min hjärna ser det ut som det...För några dagar sedan sa jag att han nog inte behövde skotta utan det regnar nog bort snart.
HA!
Det första sex åren vi bodde har nere (flyttade från Östersund) hade vi ingen snö alls och lyckan var total. Sen var det lite av och till och nu är det mest till....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar