fredag 17 september 2010

Fredag för tredje gången

Så var det fredag igen. Efter jobbet åkte jag för att handla lite för mat inför helgen. Den sista helgen känns det som... Sen är det bara till att sörpla vatten, Cambridgesoppor, kaffe, te och vad jag förstår, inget annat. Vin till helgen blev det också.
Jag stoppade på mig lite choklad och glass. Det blir ostfonue i kväll och i morgon Tacos. Glass till efterrätt....
Så på tisdag börjar resan mot ett, om inte nytt liv, så ett annat liv. Ett smalare liv. Jag låg på gränsen viktmässigt till att få operationen men det gick vägen. Nu tänkte jag föra en liten dagbok om den resan...
Med lite humor, glatt humör och ett postitivt tänkande så fixar man allt. När det är skitjobbbigt brukar jag tänka: Nu kan det bara bli bättre.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar