fredag 24 september 2010

Dag två av resten av mitt liv

Förhoppningsvis ska jag inte vara så här hungrig hela tiden. Äckliga soppor, en god dryck och massor med vatten och kaffe förståss. Det är vad jag "ätit" idag.
Var tvungen att gå på fest i kväll. Det gick bra. Jag drack vatten och kaffe och petade i maten och flyttade runt den på tallriken. Tror nog ingen märkte att jag inte åt.....
Nu har jag tagit av mig ansiktet och ska koppla av framför datorn och Tv:n en stund.
Det var i alla fall kul att komma ut lite och träffa folk.
I morgon ska jag åka och leta efter lite godare lågkaloridrycker. Så här vill jag inte ha det i två veckor drygt. Efter det funderar jag på att leta mig ut i skogen och se mig om efter lite svamp. Men först och främst så ska jag sova länge i morgon. Fast det blir väl som vanligt: Vaknar klockan sex och är pigg sen vaknar man klockan åtta och är trött. Underliga saker händer.

Min katt har en förmåga att vara i vägen mitt på tangentbordet. Hon har deletat det jag skrivit en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar