fredag 27 augusti 2010

Nu är det fredag igen...

Igår var jag hemma med en enastående allergireaktion. Jag hörde hemma bland kusinerna schimpanserna. Kan tänka mig att det såg ut som en misslyckad läppförstoring på överläpppen.
Det var inte så där väldigt vackert. Nu behöver det ju inte vara vackert i alla lägen (som man sett på bilder från "over there".) Men nu trivdes jag inte så bra men min fantasifulla överläpp.

Idag på eftermiddagen har jag varit och tittat på kakel till köket och ett nytt golv. Det blir fasen så billigt att fönstershoppa. Dessutom hade jag sett en möbel som jag blev väldigt intresserad av för en vecka sedan som inte hade en prislapp då
Idag hade möbeln en lapp med ett pris som gjorde att det inte var så där väldigt intressant längre.

Men annars så har det nog varit en OK dag och vecka. Idag åkte jag från jobbet ungefär vid fyratiden och kom inte hem förrän vid sjutiden. Det tar egentligen 20 minuter. Så ni kan ju tänka er var jag har gått runt och fönstershoppat.

1 kommentar:

  1. hehe men visst är det så: att allt med en "ful" prislapp helt plötsligt blir väldans oattraktivt! Fantastiskt bra=)

    SvaraRadera