torsdag 12 augusti 2010

I morgon fredag

Kan inte fatta att den här veckan har gått redan.
Jag har köpt till ett extra Viasatkort och fått hem boxen. När jag skulle installera det hela visade det sig att kontakten till parabolen inte passade.
Till råga på allt så har nu Viasat på den "riktiga" TV:n lagt av. Så fort jag tror att jag har kommit på något smart så strular det bara...blir så ......förbannad.
En sak är ju klar att det är ingen ide att jag överhuvudtaget ska fixa sånt som har med TV att göra....

I alla fall har jag varit pigg och på ett strålande humör hela den här veckan. När jag vaknar kliver jag upp, nja inte med ett leende men nära på. Jag tillhör dem som inte är så förtjust i att bli väckt på olika mer eller mindre dramatiska sätt på morgonen. Så, jag sover till jag vaknar av mig själv och det gör jag alltid någon gång mellan sex och halv sju (på morron).

Sen har jag ju en katt som tuggar på mig ibland och skriker allt hon kan tilll jag bryr mig om henne.
Min man. Han är borta hela veckorna och stör mig inte så mycket heller........!!!!

Nu får jag nog ta itu med TV-skräpet nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar