lördag 7 augusti 2010

Arbetsveckan

Nu har jag jobbat en hel vecka. Det har varit lugnt och skönt därför att de flesta har semester ännu.
I torsdags gick jag hem till lunch. Vädret var så härligt att jag inte hade någon lust över huvud taget att sitta inne på ett kontor så jag åkte hem.

Tänkte gör detsamma i fredags men så infann sig arbetslusten och jag "skapade" massor att göra.

Ser fram emot hösten/vintern. Väntar på min Gastro ByPass. Jag går alltid händelserna i förväg och har kollat på olika klinker på en bukplastik. Det är inte så jättedyrt, beroende på vad man jämför med, förståss!

Nu ska vi grilla lite. Jag har köpt barbeque ribs och olika tyska korvar.
Min man K är den som lagar all mat. Under veckorna blir det inte mycket till matlagning eftersom han bor utanför Helsinborg då och jag tycker det är mycket tråkigt.

Det regnar visserligen lite men vi har det ändå varmt och skönt.

Nu när jag kollade igenom bilderna i min kamera har jag några bilder att lägga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar