fredag 20 augusti 2010

Ännu en fredag och inte den 13:e

Jojo, nu har en vecka gått igen. Jag känner att jag inte riktigt har energi att skriva så mycket under veckorna. Efter den s.k Väggen, som jag sprang rakt in i, så går mycket energi till att bara vara. Det borde ni prova!

Jag mår numera JÄTTEbra. Måndagen för två veckor sedan klev jag ur sängen glad och pigg.
Nu i måndags var jag inte lika glad men under veckans gång har humöret stigit många %.
När jag åker till jobbet ( jag kör bil) så lyssnar jag på radion Vinyl 107, Rix eller något och jag sitter och SJUNGER MED I ALLA SÅNGER MED HÖG RÖST. Så när jag kommer till jobbet har jag "pratat" upp mig och mår kanonbra.
Det är lite underligt, men nu ska jag försöka att hålla den känslan vid liv...........

Tänk på det.....att bara vara.......ligg ned och koppla av..............låt tankarna vandra..............
Flummigt va? Men det hjälper.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar